Omväxlande var ordet

Jag tog nästan på mig en stor mysig tröja i dag.

Det spöregnade ju när jag steg upp.

Som tur är behärskade jag mig och valde en lager på lager-strategi.

Visserligen mestadels svart men anpassningsbart till väderväxlingar.

Och nog var vädret omväxlande alltid.

På eftermiddagen satt vi ute och drack kaffe.

Det var fortfarande lite kallt i blåsten men så länge solen låg på gick det bra.

Men nu vill jag att det ska bli lite mer stabil värme.

Om jag hinner vill jag piffa balkongen i helgen, jag längtar efter att kunna sitta där ute igen.

Kommentera

