Jag vill pussa dig, älskling

I dag har jag bara jobbat halvdag.

Det är mycket farligt att bara jobba halvdag.

För vad ska man då göra med all den tid man får över?

Ja, jag vet inte vad ni skulle göra men jag åkte in till stan och gick på både Åhléns och NK och till några andra ställen.

På vägen ut från NK hamnade jag bakom ett par i 70-75-årsåldern.

Plötsligt hörde jag kvinnan säga:

Jag vill pussa dig, älskling!

Och så stannade de upp och pussades.

Det var så fint!

Jag kanske borde lägga lite mer energi på det här med dejtandet.

Så att jag hinner träffa någon innan jag är i 70-årsåldern, menar jag.

För då vill jag också pussas på NK.

Senast då alltså.

2 thoughts on “Jag vill pussa dig, älskling

Kommentera

