Med grisrosa ben

Nej, jag har inte börjat gå barbent.

Istället har jag på mig ett par grisrosa jeans från HM.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om dem.

Å ena sidan en typ av ljusrosa som jag gillar.

Å andra sidan drar kulören möjligen lite för mycket åt lax eller persika för att vara helt i min smak.

Å ena sidan sitter de hur skönt som helst, går upp till och in i midjan; bara en sån sak.

Å andra sidan är de så stretchiga och tajta att de avslöjar varje cellulit.

Men jag går iallafall inte med rumpan bar.

Även om det kanske ser ut så på långt håll.

  

Förresten så hade jag faktiskt inte gått upp i vikt, jag hade gått ner två hekto, så jag är på riktigt bra måndagshumör.

2 thoughts on “Med grisrosa ben

  1. Det tar kanske någon gång att vänja sig vid ljusrosa – jag köpte ett par förra helgen och jobbar på det jag med 😜

  2. Åsa – Jag köpte en gång en t-shirt och kjol i den där typen av rosa som jag nog egentligen aldrig använde för att jag alltid kände mig naken när jag hade dem på mig. Jag tänkte att jag skulle ha dem när jag blivit riktigt solbränd men så solbränd blev jag aldrig.🙂

Kommentera

