Lite glada färger kanske hjälper

Jag tänker att jag, lite försiktigt, ska ställa in mig på att det faktiskt är vår nu.

Vädret i dag är ju helt magiskt och sociala media svämmar nästan över av bilder på de blommande körsbärsträden i Kungsträdgården.

Även jag tänker försöka ta mig dit och få några bilder tagna, tro inte annat.

Men det första steget mot att helt omfamna och välkomna våren blir att klä mig i lite gladare färger.

Jag släpper inte det svarta helt och hållet — det gör jag väl egentligen aldrig — men ganska mycket färg blev det i dag.

Kanske hjälper det till att lyfta humöret också.

  

5 thoughts on “Lite glada färger kanske hjälper

  1. I will not keep calm… – Tack. Och det här svarta lacket är helt magiskt, täcker med en perfekt lakritssvart färg redan efter ett lager.
    Åsa – Tack, det var en kollega som påminde mig om att jag hade den. Den är i bomull så perfekt nu när det är lite varmare också.
    Morelia – Tack, jag gillar alla de där färgerna så jag är mycket nöjd att jag köpte den, fast den var dyr.🙂
    Tant Augusta – Visst är det! Jag är bra på att shoppa! *hint, hint, nudge, nudge*😉

Kommentera

