I dag trött

Det blev en lång dag i går.

Efter att mitt flyg från Oslo landat vid 19-tiden åkte jag direkt till Scandic Järva Krog.

Där åt jag sedan middag med ett gäng trevliga tjejer.

Och när jag kommit hem därifrån kunde jag inte låta bli att titta på det senaste avsnittet av Jordskott.

Jag vet inte riktigt om det är min grej, de övernaturliga inslagen och vissa i mitt tycke ologiska beteenden, men nu är jag fast och måste få veta hur det ska gå.

Men i vilket fall som helst blev det väl bortåt midnatt innan jag kom i säng.

Så i dag är jag trött.

Jättetrött.

Fast ändå väldigt glad att jag inte skippade chansen att få umgås lite.

Det stärker min själ att få umgås.

  

3 thoughts on “I dag trött

  1. I mitt huvud – Visst är det så!
    I will not keep calm… – Jo, men av dem som skulle vara med har ju en så sällan tid och en annan bor ju på annan ort och är inte här så ofta att jag inte gärna ville missa chansen att få hänga med dem.🙂

Kommentera

