Jag är redo!

I morgon ska jag vara på ett heldagsmöte i Oslo.

Det betyder uppstigning före halv fem igen.

Ni vet hur jag känner för det.

Inte tycker jag om det.

Men jag är redo.

Jag har duschat och tvättat håret.

Jag har målat naglarna.

Jag har lagt fram kläderna jag ska ha på mig.

Om jag bara vaknar när väckarklockan ringer ska det nog gå bra.

Dessutom har det möte jag skulle på i Helsingfors på onsdag blivit inställt.

Så det blir iallafall bara en resdag den här veckan och det känns skönt.

Kommentera

