Jobbar hemma

I dag har jag jobbat hemma.

Alltså inte arbetat hemifrån utan gjort sånt som måste göras hemma efter att man haft gäster.

Diskat och plockat undan och sånt.

Eftersom helgen varit så rolig har det bara känts skönt.

Det bästa med det är att jag kunnat gå i myskläder hela dagen.

Det sämsta är att en hel del av resterna hamnat i min mage.

Jag måste lära mig att inte köpa hem mer än vad som faktiskt går åt.

Fast det är ju ganska skönt att ha rester dagen efter.

Speciellt när det är goda rester.

Och måndagar är ju en bra dag att ta nya friska tag.

2 thoughts on “Jobbar hemma

Kommentera

