Jag tror jag kommer behöva en extra helg

Nu är det så där igen att jag troligen inte borde skriva något blogginlägg just nu.

Eftersom jag druckit lite för mycket vin.

Men jag kan inte gå och lägga mig heller.

Det känns nämligen som att om jag lägger mig ner och blundar kommer hela huset börja snurra.

Och det vore ju lite taskigt mot grannarna.

Bättre att jag håller mig vaken och ser till att fastigheten står stilla.

Jag har iallafall haft en suverän helg.

Först Orup på Hamburger Börs på fredagskvällen och sedan jättetrevlig middag med vänner på lördagskvällen.

Så skulle jag vilja ha det varje helg.

Tror jag.

Det kommer att bero lite på hur jag känner mig i morgon.

Risken är att det kommer att kännas som om jag skulle behöva en extra helg.

Och det hinns ju inte med.

Nästa vecka ska jag både till Oslo och Helsingfors.

Nu ska jag inte skriva mer.

I natt.

Sov gott!

3 thoughts on “Jag tror jag kommer behöva en extra helg

  1. About Alice – Ibland så. Det kan ju ha varit bara inbillning men just då kändes det så.🙂
    I will not keep calm… – Ska vi gå dit igen?😉

Kommentera

