Men i morgon så…

Det var faktiskt inga problem att komma upp i morse.

Jag längtade ju på sätt och vis till kontoret och alla trevliga kollegor.

Men jag hade noll klädinspiration.

Bland annat för att jag är så less på mitt hår och framförallt min långa, ostyriga lugg.

Men i morgon så blir det ändring på det, då har jag tid hos frisören.

Förhoppningsvis känner jag mig lite läckrare efter det och hittar på lite mer inspirerade klädslar.

Jag är fortfarande jätteförtjust i halsbanden jag har på mig i dag och bygger klädseln utifrån vad som kan passa till dem.

2 thoughts on “Men i morgon så…

Kommentera

