April, april

De högre makterna blev tydligen försenade i år och levererade sitt 1:a april-skämt först idag; snö!

Inte för att jag är så där särdeles förvånad, jag kalkylerar in risk för snö fram till maj.

Men det betyder inte att jag tycker att det är kul.

Dagens klädsel blev därför mestadels grå.

Med vissa inslag av rosa.

Förstås.

Faktum är att jag älskar färgkombinationen på dagens tunika, tyvärr tycks den dock få mig att se ganska rultig ut.

När det blir bättre väder vill jag ha den till vita byxor och en vit figursydd kavaj.

Det tror jag blir smashing.

Måste bara hitta en snygg vit figursydd kavaj.

Det tror jag blir svårt.

Fast det är en utmaning jag är beredd att ta.

  

2 thoughts on “April, april

Kommentera

