Fröken Blek Om Nosen

I dag ger jag mig själv indiannamnet Blek Om Nosen.

Inget solpuder i världen kunde kamoflera effekten av den här veckans ackumulerade sömnbrist.

Jag har känt mig piggare, tuffare och snyggare.

Men vad tusan; det är fredag!

Jag rotade fram en gammal klänning ur klädkammaren och kombinerade den helt vilt.

Egentligen är det lite fel färg på sjalen och fel stil på koftan och smyckena.

Det fick gå ändå, det är kläder som sitter löst och skönt.

Och i dag vill jag ha löst och skönt.

Helst skulle jag vilja ha en varm famn att krypa in i men man kan tydligen inte få allt.

Sköna kläder och kanske något gott att äta får duga för i dag.

  

Kommentera

