Har jag eller har jag inte?

Har jag diskat allt efter middagen i förrgår – ja, det har jag.

Har jag plockat undan alla farliga snacks – ja, det har jag.

Har jag parkerat bilen där den står lagligt och betalat parkering – ja, det har jag.

Har jag klivit upp 04:20 – ja, det har jag.

Har jag förberett vad jag ska säga under min presentation – jag trodde det men nu är jag inte säker.

Har jag lagt på underlagskräm – ja, möjligen två gånger eftersom jag först inte för mitt liv kunde komma ihåg om jag hade det eller inte och det inte gick att se om jag hade det heller.

Har jag skänkt en tacksamhetens tanke till den som uppfann solpudret – ja, det har jag.

Har jag som den luttrade resenär jag är skärpet i väskan – ja, det har jag.

Har jag ägnat tid åt att ta fåniga selfies eftersom jag på något mystiskt sätt hade tid över innan taxin skulle komma 05:15 – ja, det har jag.

Har jag bemästrat konsten att göra ett duck face – nej.

  

9 thoughts on “Har jag eller har jag inte?

  1. Jag tyckte att det var ett av de snyggare duckfacen jag har sett. Och fördelen måste ju vara att du inte behöver se ut så där jämt?

  2. Fru Fransson – Tack.🙂
    Åsa – Stiga upp mitt i natten kanske är grejen?
    Åsa – Hur menar du?😉
    I mitt huvud – Sa jag att jag skänkte en tacksamhetens tanke till den som uppfann solpudret?😉
    Tant Augusta – Vem är över 17? Mentalt…😉
    Yllet – Tack, men jag inser att jag skelar lite när jag är trött… Eller av ansträngningen att försöka göra ett duck face.😉
    Tess – Nej, det blir ju jobbigt att gå omkring med fingrarna på hakan på det där sättet.😉
    Mrs E – Åh, det vore fint om det vore så, jag tycker hon ser bra ut.🙂

Kommentera

