Hej på dig, vargtimmen

Nej, men hej på dig vargtimmen.

Ska det bli en vana det här att vi hänger med varandra?

Hoppas inte det.

För du är en ganska deprimerande typ som bara suger energi.

Jag vill bara umgås med dig om vi stöter ihop för att jag fortfarande är vaken för att jag festat och haft roligt när du dyker upp.

Eller om jag måste upp så tidigt för att jag ska iväg till något spännande som kräver så tidig uppgång.

Men inte när jag ska sitta i en utbildning hela dagen som kommer.

Och sedan ha gäster på kvällen.

Då har jag faktiskt ingen lust alls att umgås med dig och dina trista tankebanor.

  

5 thoughts on “Hej på dig, vargtimmen

  1. Tant Augusta – Det var inte så många timmar kvar innan jag måste upp, men lite till hann jag dåsa iallafall.
    Åsa – Yogaandning och målplats? Jag måste googla tror jag…
    I will not keep calm… – Hjärnan är överhuvudtaget lite motsträvig just nu. Kram.
    I mitt huvud – Inte skoj alls.

Kommentera

