En lampa hittar hem

Jag fick ju ett ordentligt hemfixarryck när jag skulle ha tjejmingel i slutet av januari.

Köpte en bokhylla och förvaringslådor och jag minns inte allt.

Och en lampa,

Helena Christensens Flower Lamp från Habitat.

Fast när jag kopplade in den så var det något glapp i den och den fungerade inte.

Mamma var snäll nog att direkt ta den tillbaka och bytte mot ett fungerande exemplar.

Men hur det nu var blev den kvar hos mamma och pappa.

Där mamma desperat letade efter någonstans att ställa den.

Som tur är utan framgång.

Och nu idag har den äntligen kommit hem till mig.

Den var inte så lätt att fotografera men den passar perfekt där jag hade tänkt att den skulle stå.

  

3 thoughts on “En lampa hittar hem

Kommentera

