Ordningen är återställd

För ett tag sedan började jag spela Wordfeud med Analytikern igen.

Och han bara vann och vann.

Och vann och vann.

Säkert en tio – tolv gånger i rad vann han.

Men så plötsligt vann jag.

Två gånger vann jag.

Även en tredje omgång såg ut att gå bra.

Det oroade mig.

Tur i spel och ingen Fatimas hand att ge lycka och kärlek.

Med en helg i faggorna kändes det inte bra alls.

Men nu är ordningen återställd.

Ett nytt armband med Fatimas hand har landat i min brevlåda och är på plats.

Och Analytikern har börjat vinna igen.

Det känns bra.

Jag har ju mycket hellre tur i kärlek än i spel.

Kommentera

