Bra och dåliga idéer

Hela den här veckan — jo, jag vet att den inte är slut än, men det känns som om den borde vara det — har jag kämpat med en onödigt krånglig modell på jobbet.

Det mest irriterande är att det nog var min idé att vi skulle arbeta på just det komplicerade sättet.

En mycket dålig idé tycker jag nu, möjligen min sämsta hittills.

Det är tur att jag har bra idéer också.

Som att jag skulle träffa min vän Veronica i dag, äta och dricka gott och prata bort ett par timmar.

En mycket bra idé tycker jag nu, överhuvudtaget det här med att se till att träffa vänner regelbundet är möjligen en av mina bästa idéer hittills.

Sedan kanske den där milkshaken var en något mindra bra idé.

Men god.

Mycket god.

Kommentera

