Jag skyller på fullmånen

I går kväll försökte jag ta en bild av den fantastiska månen.

Det gick inte så bra, det blev bara en stor ljus fläck av alltihopa.

Men den kan ha påverkat mig.

Jag har gjort flera saker i dag som jag aldrig trodde att jag skulle våga.

Inga dramatiska saker.

Inga himlastormande resultat.

Men månen trillade inte ner.

Faktum är att det kan ha lett till några små framsteg.

Fast det spelar egentligen ingen roll.

Det viktiga är att jag börjat våga saker.

Ganska nöjd med det faktiskt.

5 thoughts on “Jag skyller på fullmånen

Kommentera

