Jag har inte vant mig

Jag har inte vant mig vid att det faktiskt fortfarande är ljust när jag lämnar kontoret.

Det känns som jag varit busig och smitit iväg alldeles för tidigt.

I dag blev suget efter vår riktigt stort; himlen var så hög och blå och solen sken.

Inte för att jag såg så mycket av det där jag satt instängd i ett mötesrum hela dagen.

Vi var till och med tvungna att ha gardinerna fördragna eftersom vi hade videomöte.

Men jag har hört ryktas att det ska vara soligt i helgen också.

Då ska jag ut och promenera.

Kanske köpa en glass.

Och på söndag har jag brunchplaner.

Jag har inte vant mig än, men jag ser fram emot att göra det.

Kommentera

