Hjärnsläpp de luxe

Av olika anledningar har jag ganska länge bara läst min Comhem-mail som webmail.

Lösenordet är ett sånt där automatiskt genererat; en till synes slumpmässig blanding av stora och små bokstäver och siffror.

Men jag har ändå på något sätt lyckats lära mig  och komma ihåg det.

Tills nu vill säga.

Helt plötsligt kan jag bara inte komma på det.

Inte vet jag om och isåfall var jag har det uppskrivet heller.

Det är bara att hoppas att det inte döljer sig några kärleksbrev i Inkorgen.

Tisdagar är tuffa.

Kommentera

