Det har varit mycket nu

Det är fredag kväll och jag är tröttare än tröttast.

Jag har redan sovit en liten stund i soffan.

Det här var tredje veckan i rad som jag varit ute och rest i början av veckan.

Stigit upp vid halv fem och haft en eller två extremt långa dagar tisdag-onsdag.

Jag älskar fortfarande att få komma ut och resa i jobbet.

Men visst kan det bli slitsamt.

Speciellt när det är så mycket vecka kvar efter de extremlånga dagarna.

Nu är det helg iallafall.

Det ska jag utnyttja till att vila.

Men jag hoppas hitta på något kul också.

Vad ska ni göra i helgen?

4 thoughts on “Det har varit mycket nu

  1. Tanken är just nu att åka till lekland med dottern och sedan second hand när hon sover. Jag ska också läsa, sova, träna, äta och se på tv mycket. Är också helt slut efter veckan…

    Trevlig helg till dig!

  2. Jag somnade i soffan av trötthet i fredags. Det var mycket med Pojkvän borta, mycket på jobbet och sjukdomar. Tolvåringen ville att vi skulle bjuda hem någon och jag svarade med nästan tårar i ögonen att det orkar jag inte. Men får jag fixa lite hemma idag och göra lite av mina saker kommer jag vara på banan imorgon igen. Har iofs i helgen både klippt mig .. haft lekdejt med annan kompis + barn och idag är det tänkt att jag ska gå med de äldre barnen och se Cirkeln så det är inte så att jag inte har gjort ”något”.

  3. Mrs E – En ganska späckad helg, hoppas du hann allt du ville.🙂
    Åsa – Låter som en bra plan. Hoppas den gick i lås.🙂
    About Alice – Nej, du verkar ha hunnit massor!🙂

Kommentera

