Gosig

Just nu sitter jag ensam på ett hotellrum i Espoo i Finland efter en lång mötesdag som började med uppstigning halv fem i morse.

Det är inte så tragiskt som det kanske låter, snart ska jag gå ner i baren och träffa mina kollegor och senare ska vi åka och äta middag på en spännande restaurang.

Men jag känner verkligen att jag måste komma igång och dejta igen.

För på sistone har jag känt mig så gosig, jag vill träffa någon som när jag har på mig min nya, mysiga rosa tröja bara vill krama mig.

Någon som vill massera min nacke och dra sina händer genom mitt hår, sitta nära i soffan och prata eller se en film.

Dags att se till att komma på bra strategier för att hitta Mr Right.

IMG_0164

6 thoughts on “Gosig

  1. Ut någon gång säger jag inte nej till. Bara inte för ofta. I kväll har jag dessutom tredje dejten med P.🙂🙂🙂

Kommentera

