Och ibland flyger tiden i väg

Jag vet inte vart den här dagen har tagit vägen.

Och nu känner jag egentligen pressen att gå och lägga mig tidigt eftersom jag måste upp före halv fem.

Men jag hann iallafall både luncha och shoppa lite med min syster och hennes dotter.

Det kan ha blivit så att jag köpte ett par skor till mig själv också.

Bildbevis kommer väl så småningom.

Så länge kan jag säga — som jag sagt förut — att jag inte kan få för många rosa sneakers.

Hoppas ni haft en fin måndag.

2 thoughts on “Och ibland flyger tiden i väg

  1. Fraidi – Jag gjorde ju det! Men jag är alltid så rädd att försova mig de här gångerna att jag vaknar en gång i timmen och tror att jag försovit mig.

Kommentera

