Starta ryktesspridningen

Även om det inte blev någon show med Orup så träffade jag mina vänner från Östersund i går.

Men det var nära att det inte blev av; när jag kom hem från jobbet började jag plötsligt frysa och må lite illa och ville helst sova.

Fast mina vänner hade ju kommit långväga ifrån och jag har inte chansen att umgås så ofta med dem så efter en stunds vila samlade jag ihop mig och gick i väg.

Tjejerna hade snabbt och listigt skaffat biljetter till ‘Livet är en schlager‘ på torsdagskvällen när de fick beskedet att Orup var sjuk.

Det visade sig att Peter Jöback inte var med i den föreställningen men de var ändå mycket nöjda och rekommenderade den varmt.

I vilket fall som helst ville de bara ta det lugnt och umgås i går så vi åt på Texas Longhorn vid Odenplan och gick sedan hem till mig och pratade, drack vin och testade choklad och lakrits.

En alldeles perfekt fredagskväll.

IMG_0118

IMG_0120

IMG_0119

Och det där med ryktesspridningen? Ja men, Orup och Jöback var ju sjuka samtidigt. Och jag! Just saying…

Fast Jöback var eventuellt inte sjuk utan på rymmen av andra anledningar och jag var ju inte så sjuk att jag ställde in.

Men ändå, det är ett misstänkt sammanträffande, eller hur?

Kommentera

