Milkshake är också gott

Alla planer går inte i lås.

Det blev ju ingen dejt förra helgen.

Och nu har Orup ställt in i morgon på grund av sjukdom.

Men jag har inte otur med alla karlar; kollegan och jag kom verkligen i väg till Burgers&Beer i kväll.

Och jag åt hamburgare.

Det kändes rätt att välja det just där.

Däremot drack jag ingen öl.

Jag tog en milkshake istället.

Spetsad med konjak.

Så jag känner mig ganska nöjd och avslappnad just nu.

Och tänker att vi säkert kan ha roligt utan Orup i morgon.

IMG_0086

IMG_0082

IMG_0075

IMG_0083

6 thoughts on “Milkshake är också gott

  1. I mitt huvud – Det tänkte jag försöka se till.🙂 Hoppas du också får en fin helg.
    I will not keep calm… – Jag vet inte, det är mina vänner från Östersund som håller i den delen av arrangemanget. Lite tufft för dem som tagit sig tiden, och kostnaden, att åka ner därifrån och bor på hotell och så.
    Cissi – Jag vet inte, jag får väl veta mer när vi ses i kväll.🙂

  2. Mrs E – Du får åka upp och se honom, han ska hålla på ett tag till tror jag. Vi hoppas gå i april. Och ‘alla andra’ karlar lyser med sin frånvaro just nu.🙂

Kommentera

