Är vi framme snart?

Är det bara jag som tycker att den här veckan börjar lite grått och trögt?

Jag har fått en hel del gjort, det är inte det, men det har känts slitigt.

Trots mycket jobb är det fortfarande bara tisdag.

Och den här veckan längtar jag verkligen till helgen igen.

På fredag ska jag nämligen se Orup på Hamburger Börs.

Det ser jag verkligen fram emot.

Men i övrigt har jag inget inbokat.

Om det är någon som känner för att hitta på något menar jag.

En bra sak med den här tisdagen är iallafall att True Detective börjar visas på SVT1.

Hoppas bara att jag inte har för stora förväntningar.

8 thoughts on “Är vi framme snart?

  1. Du är inte ensam! Grått och trögt har det varit och jag längtar också till helgen. Mest för att jag då har mitt tandläkarbesök avklarat och räkningarna betalda och kan andas ut.😉 Ikväll spelar jag nog in True Detective. Somnar oftast prick halv tio i soffan. Zzzz

  2. Smultron – Är det redan dags att betala räkningar igen? Gjorde vi inte det alldeles nyss?🙂 Ska bli spännande att höra vad du tyckte om True Detective.
    About Alice – Ja, men hur nöjd är jag inte med att jag inte kom mig för att börja betala för HBO också? Jättenöjd, det är hur nöjd.🙂
    Tant Augusta – Men långt senare var du vaken? För så där tidigt stiger du väl ändå inte upp?
    Peace in mind – För varje dag kommer vi en dag närmare våren iallafall. Och Orup ska verkligen bli underbart, ska dit tillsammans med vänner norrifrån. Hoppas snart få träffa dig igen också.❤

  3. Tant Augusta – Själv brukar jag knappt kunna hålla mig vaken i soffan men så efter att jag tvättat ansiktet och borstat tänderna blir det plötsligt omöjligt att somna.🙂
    Smultron – Det är bra att du gör ditt för att hålla Sveriges ekonomi i rullning.😉

Kommentera

