Nej men hoppsan

Ni vet det där jag skrev om att jag lagt av med dejtingen?

Det borde jag ha sagt för länge sedan.

För nu har jag plötsligt en dejt.

På Alla Hjärtans Dag av alla dagar.

Jag vet inte om det är ett gott tecken eller olycksbådande.

Att vi ska ses just den dagen.

Men jag är ganska cool och bygger inte upp för stora förväntningar.

Dessutom har jag andra planer den dagen också, på kvällen.

Jag fick visst mersmak på att hänga med bridgespelare och tänkte få göra det igen då.

Men en dejt alltså.

Det ska faktiskt bli kul.

7 thoughts on “Nej men hoppsan

  1. I will not keep calm… – Vi får väl se. Jag försökt få till dejten i dag för att det skulle kännas bättre med en första dejt fredagen den 13:e än på Alla Hjärtans Dag, men det gick tyvärr inte.🙂
    Cissi – Tackar.🙂

Kommentera

