Tre

Tre Lindtkulor hade jag mumsat i mig i går kväll.

Och det hade väl inte varit så farligt.

Om inte hela denna vecka varit späckad av små, onödiga födointag.

Som den där oemotståndliga, danska lakritsen.

Och det faktum att det var tårtkalas i dag.

Så jag bävar för invägningen i morgon bitti.

Men väga mig ska jag.

Och sedan vara stenhård nästa vecka.

Iallafall fram till helgen.

Jag tror minsann att jag ska göra lite roliga saker nästa helg också.

Och jag prioriterar faktiskt att ha roligt framför viktväktandet just nu.

IMG_9836

4 thoughts on “Tre

  1. Det viktiga (pun intended) är väl att du känner att du mår bra och ibland mår man bäst när man får roa sig utan att tänka på saker🙂

  2. Roligt är bra att prioritera. Och jag jämför med mitt eget tänk, man får helt enkelt lägga de där valen bakom sig. Acceptera och påminna sig att man kan göra rätt också. Kram❤

  3. Mrs E – Jo, samtidigt känns det jobbigt det här med två steg framåt och ett tillbaka. Och att lite tappa tron på min egen förmåga.
    I will not keep calm… – Ibland tänker jag riktigt bra.😉
    Peace in Mind – Det får helt enkelt bli så, jag får prioritera roligt. Hoppas du gör det också. Och att resten faller på plats tack vare det.❤

Kommentera

