Vem är jag och vad har jag gjort av Katarina?

Jag känner mig verkligen inte som mig själv.

Speciellt inte på morgnarna.

Jag äter frukost varje morgon, jag plockar undan efter mig själv och nu tar jag mig tiden att göra den där hårbottenbehandlingen också.

Och i morse slängde jag två ljuvligt goda chokladpraliner.

Något som ju är helt olikt mig, men som jag borde gjort redan i lördags.

När de fortfarande var betydligt fler än två.

Men det var först i går kväll som jag insåg att jag uppenbarligen inte kunde låta bli dem.

Vilket ju faktiskt var väldigt likt mig.

Och jag har en ljusrosa kofta på mig i dag.

Så jag är väl mig själv trots allt.

IMG_9727

One thought on “Vem är jag och vad har jag gjort av Katarina?

Kommentera

