Jag vet ju

Under någon av mina shopoholicattacker råkade jag klicka hem ett bälte.

Det kan ju tyckas vara ett praktiskt och bra inköp.

Jag menar ett bälte kan man ju behöva för att hålla byxorna uppe.

Och det är ju alltid en fördel.

Om man slipper tappa byxorna i tid och otid.

Men det här var inget billigt, blygsamt, endast av praktiska skäl sorts bälte.

Nej, det här var ett ganska dyrt bälte nästan täckt av silverbrickor.

Till saken hör det faktum att jag aldrig — ALDRIG — visar byxlinningen.

Då kan det tyckas mycket, mycket onödigt att lägga pengar på dyra snyggbälten.

Men jag vet ju att det sitter där och känner mig lite extra tuff.

Och vem vet; en dag kanske jag vill visa bältet.

Då är jag beredd.

photo(6)

5 thoughts on “Jag vet ju

  1. Åsa – Jag har testat det, men jag får liksom inte till det. Det ser bara konstigt ut eller exponerar kroppsdelar jag helst vill dölja.😮
    Peace in Mind – Precis så är det!❤
    I will not keep calm… – Nitar är grejen! Speciellt på gamla tanter.😉
    Åsa – Visst är det snyggt! Mycket nöjd med det faktiskt. Även om det bara är jag som får se det i verkligheten.🙂

Kommentera

