En timme hit eller dit

Oj, vilken dag.

Jag visste att den skulle bli lång, så var det planerat.

Men att den skulle innefatta timslånga förseningar både på dit- och hemresan hade jag inte räknat med.

Nu sitter jag här och okynnesäter eftersom jag inte fick middag förrän efter halv tio.

Och vid det laget var jag ansatt av en hunger som bara inte går att stilla.

Trots allt var det ändå en bra dag; jag både tvättade håret och inledde den hårbottenbehandling som förhoppningsvis ska få tillbaka mina hårsäckar på rätt spår igen i morse och vi hann allt vi skulle på jobbet i Köpenhamn.

Nu ska jag flytta undan godisskålen som står lite för nära och försöka gå ner i varv lite.

Det är ju en dag i morgon också.

IMG_9699

4 thoughts on “En timme hit eller dit

  1. I will not keep calm… – Du är snäll du.❤
    Fraidi – Jo, men det kunde ju varit värre. Jag kunde blivit tvungen att åka buss hela vägen från Köpenhamn till Stockholm. Det hade inte varit så kul.🙂
    I mitt huvud – Hårsäckar borde jag nog ha skrivit. Tydligen har de kommit i orytm vilket betyder att jag tappar en massa hår och inte får några nya. Men nu ska vi försöka trigga tillväxtfasen.🙂

Kommentera

