All work and no play

Jag vet att jag varit tråkig i kväll.

Bara jobbat och jobbat.

Men ibland blir det så.

Och i morgon drar jag till Köpenhamn.

Bara över dagen.

Så med lite tur kanske jag bloggar lite i morgon kväll.

Inte för att jag räknar med att hinna så mycket annat än resa och jobba.

Fast man vet ju aldrig vad som kan hända på en flygplats.

Man kan ju råka bli av med sina smycken.

Eller råka shoppa lite.

Eller stöta ihop med någon spännande.

Möjligheterna är i det närmaste oändliga.

3 thoughts on “All work and no play

Kommentera

