And the fun goes on

Ibland har jag veckor och helger — framförallt helger — då det känns som om det inte händer någonting.

Och ibland kommer det veckor och helger då det händer saker hela tiden.

Som den här helgen.

Inte nog med att jag hade trevliga tjejer här på fredagen, i går var jag i väg och träffade sex lika trevliga tjejer.

Fyra av dem hade jag aldrig träffat tidigare.

Och det var förstås genom bloggandet som det hände; sköna Cissi (som numera har en skyddad blogg) hade dragit ihop träffen.

Vi var på Story Hotel i Sundbyberg och alla var inte helt nöjda med sin mat, men min var god, miljön var trevlig och servicen var outstanding.

Vi fick till exempel individuella notor, som dessutom var helt korrekta.

Jag var tyvärr tråkig tant och drog hem direkt efter middagen men har nu både nya Facebook- och Instagramvänner.

Tack Cissi för att du fixade!

IMG_9628

Kommentera

