Mina rockiga halsband

I dag har jag egentligen inget att blogga om.

Det var roligt att komma tillbaka till kontoret; lite riktiga människor att hänga med och jag hann visst jobba lite också.

Men det är ju inte så mycket att skriva om.

Inget svar ännu på meddelandet jag skickade i väg i går.

Inte mycket att säga om det heller, det är som det är och det blir som det blir och det är inte mycket mer jag kan göra nu.

Så jag får väl försöka visa er mina nya rockiga halsband.

Det med stjärnan, dödskallen och hjärtat är egentligen tre berlocker som jag plockade ihop på Silverboden.

På rockfesten hade jag dem på en flätad läderrem, men den hängde egentligen för nära halsen för att vara helt klädsamt på mig, så i dag hängde jag dem på en silverkedja istället.

2015/01/img_9365.jpg

Det andra halsbandet som kommer från Love Warrior visade sig vara svårfotograferat eftersom det går helt i svart, även om fjädern slår lite åt grönt.

På silverbrickan står det WARRIOR och jag känner väl att det är en attityd jag behöver i år för att nå dit jag vill.

Halsbandet fanns i vitt också och det var superläckert, men då var metalldetaljerna och brickan guldfärgade och dels är jag en silvertjej och dels passade svart bättre till min rockklädsel.

Fast på brickan på det vita halsbandet stod det LOVE så jag var väldigt lockad av det också.

2015/01/img_9366.jpg

4 thoughts on “Mina rockiga halsband

  1. Cina – Tack.🙂
    I will not keep calm… – Jag med! Inte dönickar, men dödskallar; absolut.🙂
    Peace in Mind – Minsann! Med eller utan korslagda ben?

Kommentera

