Så prioriterar jag

Egentligen borde jag verkligen städa här hemma.

Eller åtminstone plocka bort adventsstjärnorna och andra julsaker.

Men jag har inte riktigt energi till det.

Jag är fortfarande trött efter konferensen, det var redan mörkt när jag kom hem och det är en arbetsdag kvar att ta sig igenom.

Så jag nöjde mig med att köpa tulpaner.

Det känns redan lite mer som om våren är på väg.

Och vem märker att det är ostädat när det finns en bukett vackra tulpaner att fokusera på?

Jag tycker att jag prioriterar bra.

2015/01/img_9309.jpg

7 thoughts on “Så prioriterar jag

Kommentera

