Nya kärlekar

Nu är jag hemma igen.

Glad och nöjd, men galet trött.

En bra sak med konferensen och rocktemat är att jag fått in några nya kärlekar i mitt liv.

Bara materiella ting, jag har inte raggat upp några kollegor, men ändå mycket trevliga tillskott till mitt liv.

  • Mina nya boots: de är både precis den stil jag gillar och fantastiskt sköna.
  • Ett par nya svarta jeans av den där vaxade sorten: de kommer från ett märke som är för kurviga kvinnor, sitter som en smäck och får mig att känna mig normal.
  • Några nya halsband som är både rockiga, snygga och ganska unika.
  • Min röda, långa kavaj med uniformsdetaljer.

Jag tror minsann att jag ska fortsätta bejaka min rockiga sida ännu mer.

2015/01/img_9216.jpg

4 thoughts on “Nya kärlekar

  1. Nilla – Tack!🙂
    I will not keep calm… – Rock on!
    I mitt huvud – Tack, jag står allt lite konstigt men det är otroligt svårt att posera naturligt när man själv ska ta bilden.🙂

Kommentera

