Ett finskt äventyr

Har ni saknat mig?

Klart ni har! När jag nu inte hunnit blogga på två dagar.

Dåligt prioriterat av mig, säger ni.

Jag önskar att jag haft någon egen tid att prioritera, säger jag.

Det är körigt att vara på konferens; upp klockan 04:00 i måndags morse och fullspäckat program sedan dess, från morgon till kväll.

I går höll jag igång till två på natten och klockan åtta i morse höll jag min första presentation.

Men nu har jag faktiskt en liten stund för mig själv tänkte att jag borde ge ifrån mig ett litet livstecken.

För det är roligt här också!

I måndagskväll hade vi rocktema och i går kväll promenerade vi genom en snöig skog i en nationalpark, lekte med renar och åt middag vid en levande eld i en kåta.

Jag kan nu skryta med att jag varit på utedass mitt i smällkalla vintern: jag är allt tuffare än vad somliga tror.

Åtminstone tuffare än vad jag själv tror.

Fast nu måste jag gå och konferera igen.

Man vet aldrig vad som ska hända härnäst och jag vill ju inte missa något.

2015/01/img_9288.jpg

6 thoughts on “Ett finskt äventyr

  1. I mitt huvud – Mycket jobb men mycket roligt också.🙂
    I will not keep calm… – Jag var lite skeptisk till att traska ut i skogen och tillbringa kvällen där den enda bekvämlighetsinrättningen var ett utedass men det blev jättebra.🙂
    Peace in mind – Det kan hända att jag undrar lite samma lika, men de ville väl att vi skulle få uppleva något äkta finskt.🙂
    Och jag har faktiskt bott en natt på Ishotellet. Också på en konferens.🙂
    Yllet – Kram❤
    Cina – Det var bra men nu är jag hemma igen; skönt!

Kommentera

