Bara rättvist

Jag har nya boots på mig.

Det var det som var i paketet jag hämtade på posten.

När jag fick punktering på bilen — igen — blev jag ju lite sur.

Och tänkte som så att om nu bilen skulle få nya sulor så skulle minsann jag också få det.

Rent tekniskt fick ju bilen bara en ny sula.

Men det var inga som ville sälja bara en stövel till mig så det fick bli ett helt par.

Ett par som jag för övrigt suktat länge efter och som nu var på rea.

Och bilen fick ju faktiskt ett nytt däck i somras också.

Efter att ha fått fyra nya bara några månader tidigare.

Så jag tycker faktiskt att det bara är rättvist att jag fick ett par nya boots nu.

2015/01/img_9052.jpg

2015/01/img_9051.jpg

2015/01/img_9053.jpg

Om det är någon messerschmitt som läser här som vill påminna mig om att jag faktiskt också fått (okej, köpt) flera nya par skor redan sedan i somras så kan ni bara vara tysta.

3 thoughts on “Bara rättvist

Kommentera

