Fast inte det

Sista lediga dagen blev en riktigt riktigt lat en.

Och det kan ju vara rätt och riktigt att det får bli så.

För även om jag faktiskt ser fram emot att börja jobba igen i morgon så finns det en sak jag inte ser fram emot.

Att börja stiga upp tidigt på morgnarna igen.

Som vanligt har jag nämligen lyckats om inte vända på dygnet så åtminstone vrida till det rejält.

Men i kväll ska jag försöka komma i säng ganska tidigt.

Jag vill försöka starta det här året med så många goda vanor som möjligt.

Även om jag inte ser fram emot att stiga upp tidigt så ska jag försöka göra just det.

 

Kommentera

