Jag ändrade mig igen

Nu har jag ändrat mig igen och tänker inte alls bli eremit.

Cissi lyckades ju lura upp mig ur sängen, in i duschen och ut på stan.

Hon i sin tur hade själv blivit utlockad av Ylva.

Så jag fick en trevlig kväll med god mat och roligt sällskap.

Och för mycket öl.

Men jag gjorde inget dumt.

Nästan inget dumt iallafall.

Cissi har en förmåga att få en att vara lite modigare än man vanligen är.

Så jag kan ha skickat något meddelande jag inte vågat skicka tidigare.

Fast inget pinsamt.

I vilket fall som helst gäller alltså dessa två sanningar fortfarande:

  1. Det är kvinnans rätt att ändra sig
  2. Bloggkompisar är en fin-fin uppfinning

 

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/6a5/4414773/files/2015/01/img_9005.jpg

3 thoughts on “Jag ändrade mig igen

  1. Du är både modigare – trevligare – snyggare – än vad du själv tror! Tusen tack för en super trevlig kväll. Chattandet har fortsatt – han skickade en bild och det var INTE han som var där igår *Hahaha*

  2. I will not keep calm… – Hon var en riktig räddare i nöden!
    Cissi – Tack, och tack själv för igår. Och vilken tur och vilket otroligt sammanträffande.😀 Ser fram emot fortsatta rapporter.

Kommentera

