2015

2015 då.

Det ska vi göra till ett smashing år, säger I will not keep calm…

Och jag ska verkligen göra mitt bästa.

Jag ska återuppta min viktresa, vända kurvan nedåt igen.

Jag ska skaffa mig ett Friskis&Svettis-medlemsskap och träna regelbundet.

Jag ska genomföra renoveringen av min lägenhet.

Jag ska visa att jag är en kraft att räkna med på jobbet.

Jag ska fortsätta vara så social jag kan och under 2015 ska jag bli bättre på att bjuda hem folk till mig.

Jag ska komma iväg på åtminstone någon privat utlandsresa.

Jag ska skaffa mig hobbies som berikar mig; jag har redan hoppat på en fotoutmaning — Vi plåtar låtar 2015 — och ska gå någon kurs i fotografering under året.

Men framförallt ska jag försöka sätta mig själv främst under 2015.

Jag är den viktigaste personen i mitt liv och jag förtjänar att vara lycklig.

Eller hur var det?

Men jag lovar ingenting.

Nyårslöften tenderar ju att vara brutna redan innan februari börjat.

7 thoughts on “2015

  1. Ååh, ska du börja träna på Friskis&Svettis, vad kul! Då kan vi gå på pass tillsammans, jag får träna gratis i Stockholm.🙂 Om du nu vill ha sällskap någon gång, alltså. Och kommer du till Örebro kan vi träna här.

    Inser att du kanske inte är lika entusiastisk som jag över vår framtida träning tillsammans, men du kommer bli! Vänta bara.

  2. Älskar Nillas kommentar🙂

    Nu har ju jag sagt upp mitt gymkort så någon träningskompis blir jag inte men jag stöttar på den sociala sidan. Vi får ses och äta middag snart igen.

  3. I will not keep calm… – Ska vi misslyckas? Mäh. Det låter ju inte smashing alls.😉 Skämt åsido får vi hjälpa varandra att komma ihåg att vi är jäkligt bra, jag kommer att glömma det om mig själv iallafall.❤
    Mrs E – Tack! Hurra och heja för dig med.🙂
    Nilla – Då ser jag fram emot att bli entusiastisk över att träna med dig. Här och i Örebro.🙂
    Tant Augusta – Ju mer jag tränar ju fler middagar kan jag äta.😉

Kommentera

