Nu blir det spännande

Jag sitter hos frisören och väntar medan hon blandar ihop lite färg.

Vi ska — eller rent tekniskt är det väl mest hon — testa att göra några riktigt röda slingor den här gången.

Och det är väl i och för sig spännande.

Men mest spännande kommer det att bli att se om bilen vill starta när jag är färdig här.

Jag var nämligen lite tidig hit och satt kvar i bilen och skickade några meddelanden.

När jag slutligen skulle plocka ihop mig och gå ut ser jag plötsligt att det står ‘Varning för låg batterispänning’ på displayen.

Det är kallt nu.

3 thoughts on “Nu blir det spännande

  1. Cissi – Det fick bli en bild på ett punkterat däck. Jag känner inte för att vara med på bild just. Kanske om ett tag.🙂
    Tant Augusta – Det gjorde jag. Men sedan kom jag inte så mycket längre.

Kommentera

