Något ska ju gå på tok

Så det gick väl bra hos frisören; färgen blev fin men hon höll med om att jag tappar väldigt mycket hår.

Det var med ganska många fjärilar i magen jag vred om bilnyckeln.

För jag vet inte hur många fler motgångar jag orkar med nu.

Men bilen startade så snällt och fint att jag log hela vägen hem.

Det skulle jag inte ha gjort.

För när jag kom tillbaka till bilen efter att ha köpt parkeringsbiljett ser jag att vänster framhjul är i princip helt platt.

Deja vu all over again fast på andra sidan och utan trevligt sällskap.

Helst vill jag bara dra täcket över huvudet och möjligen gråta lite.

Men jag kunde ändå känna tacksamhet för att jag inte tog bilen till Örebro och fick punktering där.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/6a5/4414773/files/2014/12/img_8934.jpg

2 thoughts on “Något ska ju gå på tok

Kommentera

