Vad jag gör?

Undrar ni vad jag gör?

Jag sjunger.

Det är otroligt pinsamt och jobbigt och jag hoppas verkligen att grannarna antingen inte är hemma eller inte hör.

För nu råkar jag veta hur det låter.

Jag har nämligen laddat hem någon slags karaokeapp som spelar in eländet.

Men vet ni vad fördelen med att sjunga är?

Man kan inte äta samtidigt som man sjunger.

Jag har redan ätit tillräckligt för typ tre veckor.

Och fått två finnar på näsan på köpet.

Det är ju knappast slut på ätandet heller, det är absolut inte slut på allt godis som lyckats leta sig hem hit till mig.

Så att sjunga är en bra strategi.

Även om det skrämmer grannarna.

Vad gör ni?

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/6a5/4414773/files/2014/12/img_8822.jpg

8 thoughts on “Vad jag gör?

  1. Karaokeapp? Du är ju för rolig🙂.

    Själv har jag efter två dagar med julmat och -godis mest ont i magen… Fasar lite för dagens julbord hos föräldrarna men sen är det tillbakagång till ordinarie mat igen. Phu…

  2. Jag sjunger definitivt inte. Jag lagar mat! Och efterrätt! Här ska fortsätta äta minsann. Jag är PP- PysselPernilla. Men jag börjar lessna på det nu. Tror jag ska försöka gå iväg och träna? Ev ska den där sonen med mig? Men han sover, tätt intill sin brutta så jag gissar att om jag går iväg så får jag gå iväg solo. Eller också stannar jag hemma och hänger i soffan? Time will tell. Och du – 2015 ska vi göra till ett smashing år!

  3. Tant Augusta – Man kan bli ganska mätt av vanlig mat med. Säger hon som åt alldeles för mycket i Örebro. Av vanlig mat.🙂
    I will not keep calm… – Ett smashing år får det bli! Det tummar vi på, PP.❤
    Mrs E – Testa! Sedan kan vi spela upp vår alster för varandra. Eller inte.😉
    Smultron – Men vad kul! Kan du inte låta oss andra få höra något?
    Cina – Det är för gott med mat helt enkelt. Hoppas du mår bra ändå.🙂

Kommentera

