Det är knappt jag tror det själv

Jag vill fortfarande inte påstå att jag är något husmorsämne.

Men nu har jag inte bara varit med och bakat småkakor.

I kväll har jag lagt in sill. Eller vad det heter.

Dessutom tvättar jag och städar.

Jag vet! Det är knappt jag tror det själv.

Det känns bra att ha gjort något själv och inte bara köpt färdiglagade grejer.

Även om det mest handlade om att blanda ihop saker.

Sedan får vi hoppas att alla gillar sill.

Jag kan ha överdimensionerat inköpen något.

2 thoughts on “Det är knappt jag tror det själv

Kommentera

