Pinsamt

Jag har tagit bort mig själv från i princip alla de dejtingsidor jag var med på.

Men i söndags hade jag ju nöjet att träffa Cissi och hon inspirerade mig att testa en ny typ av dejtingapp.

Den är hopkopplad med Facebook.

Fast ändå inte. Inget man gör i dejtingappen syns på Facebook eller så.

Men det enda sättet att lägga in bilder på sig själv är att ta dem från sina Facebookalbum.

Jag har en del nytagna bilder som jag tycker passar i de där sammanhangen men som jag inte lagt upp på Facebook.

Eftersom jag kan tycka att det är lite jobbigt med de kommentarer man får.

Just för att de alltid är så snälla.

Så jag tänkte vara smart och skapade ett privat album, ett som bara jag kunde se.

Problemet med det var bara att då var det inte tillgängligt i dejtingappen heller.

Då tänkte jag att om jag ändrar albumet till synligt för ‘Friends only‘ och snabbt som tusan väljer ‘Göm från tidslinjen‘ så hinner ingen se det.

Mmm.

Det kanske var bra tänkt.

Men det fungerade inte.

Jag vet inte om det gör det mindre eller extra pinsamt att jag döpte albumet till Ego.

Fast det mest irriterande är att jag tog med en bild som jag egentligen inte gillar bara för att jag inte kunde med att ha tretton bilder i albumet.

Nejdå, jag är inte vidskeplig.

Jag har inga fördomar heller.

4 thoughts on “Pinsamt

  1. Det var flera bilder som jag såg som var JÄTTEFINA. Jag menar JÄTTEFINA. Och sträck på dig för jag menar varje ord! 😉

Kommentera

