Vi förtjänar att vara lyckliga

I dag förbättrade jag mitt humör betydligt.

Jag fick nämligen tillbringa kvällen med två kloka, roliga, snälla och omtänksamma bloggkompisar; Spader Madame och I will not keep calm…

Vi dryftade allehanda ämnen och enades om att vi ju faktiskt förtjänar att vara lyckliga.

Och att från och med nu tänker vi se till att påminna oss själva om det så ofta vi kan.

Bloggkompisar är verkligen en synnerligen bra uppfinning och på väggen där vi var fanns en tavla med ett budskap jag skickar till alla mina bloggvänner.

Jag skulle hänga med er allihopa hela tiden om det gick.

Men nu måste jag gå och lägga mig för i morgon måste jag upp tidigt och flyga till Köpenhamn.

Love you!

6 thoughts on “Vi förtjänar att vara lyckliga

  1. Jag läste ”Jag skulle hänga er allihopa om det gick.”, men insåg att jag nog läst lite för fort och hoppat över några för sammanhanget nog så viktiga ord…

Kommentera

