Den farliga rastlösheten

Det här med att sitta ensam hemma långa mörka kvällar för med sig vissa risker.

Efter att jag läst typ allt på Facebook, alla bloggar i hela världen — eller åtminstone de som jag gillar och följer — och alla dagstidningar, vad gör jag då?

Jo, då valsar jag in på olika nätshoppingsidor.

Mycket, mycket farligt.

Nu till exempel verkar det inte bättre än att jag klickat hem en rosa tyllkjol.

Rent principiellt är jag för både rosa och tyllkjol.

Men när ska jag ha på mig en rosa tyllkjol?

Jag har verkligen ingen aning.

Och kvällen är ju fortfarande inte slut.

Vad ska jag beställa hem härnest tro?

En My Little Pony kanske?

9 thoughts on “Den farliga rastlösheten

  1. tyllkjol är väl möjligt att använda, tom jag har en som i och för sig använts en gång, men en my little pony – nej… jag har snöat in på sifor med löparskriverier och eventsiter. Ensamma kvällar kan resultera i allt från löpartights till Jonas Gardell…

  2. Åsa – Några bilder på Jonas Gardell i löpartights? Eller i tyllkjol?😉
    Tant Augusta – Man får chansa lite. En del av tjusningen.😉
    I will not keep calm… – Hinner du skaffa någon då? Inte svart och inte rosa…
    About Alice – Har du någon?

Kommentera

