As good as it gets

Söndag kväll.

Efter en alldeles ensam och tråkig helg.

Till viss del självvalt, för att försöka vila bort vad som kändes som en lurande infektion.

Men tråkigt ändå.

I dag har jag tvättat, diskat, pysslat lite mer i klädkammaren och klippt naglarna.

Ganska mycket har jag klippt naglarna och som kompensation har jag målat dem i min nya favoritfärg Wicked från Essie; mörkt, mörkt vinrött.

Nu försöker jag koncentrera mig på någon SciFi-film med Noomi Rapace.

Det går sådär.

Jag kanske går och lägger mig istället.

Vilket väl är lika bra.

Så att det inte blir för mycket för intresseklubben att anteckna.

Kommentera

