Spökar det?

Nu när jag var inne i badrummet och gjorde mig färdig för att gå och lägga mig insåg jag plötsligt att något var förändrat.

Min ena Sonny Angel, den lilla katten, stod på ett annat sätt än förut.

Det var som om den vänt sig mot och ställt sig lite närmare lejonet.

Som för att viska något i dess öra eller ge en puss på kinden.

Och jag svär att det inte är jag som flyttat den.

Min första tanke var att fundera på vilka som har eller skulle kunna ha nycklar hit.

Men jag antar att det helt enkelt är vibrationer i huset, och det har vi — från hissen bland annat hävdade Steven — som fått den att flytta sig.

Det såg lite gulligt ut, som de stod nu, och bara utifall att det är deras eget val att stå så där ändrar jag inte på det.

IMG_8469.JPG

4 thoughts on “Spökar det?

  1. Mrs E – Det kändes rätt att låta dem stå som de själva valt. Fast lite lockande att flytta tillbaka dem för att se om de själva skulle återta de här positionerna.🙂

Kommentera

