29. Det var onekligen väldigt roligt när…

Det var onekligen väldigt roligt när jag fortfarande chattade med Analytikern.

Då fick jag lite lätt hjärtklappning och sken upp varje gång mobilen plingade till för att det kommit ett nytt meddelande.

Och allt som oftast gick jag omkring med ett fånigt leende på läpparna.

Jag var väl förälskad helt enkelt.

Jag saknar den känslan.

Jag saknar honom.

IMG_8407

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

9 thoughts on “29. Det var onekligen väldigt roligt när…

  1. Spader Madame – Tack. Jag försöker att se till att ha roligt ändå. Någon sa till mig att det har ett värde i sig själv; att ha roligt.❤
    J – Tack. Malin tog den bilden av mig i går och jag tyckte den illustrerade hur jag brukade känna mig när jag tänkte på Analytikern.❤

Kommentera

